دکترهاشمی: در حال تنظیم آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی هستیم
دکترهاشمی: در حال تنظیم آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی هستیم

شهریاریها : توجه به آینده و تامین شغلی و بهره گیری از تجارب و دانش قهرمانان و نخیگان ورزشی بویژه در بدنه اجرایی وزارت ورزش و جوانان، از اولویت های جدی دکتر گودرزی است. دکتر مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش […]

manaf hashemi[1]شهریاریها : توجه به آینده و تامین شغلی و بهره گیری از تجارب و دانش قهرمانان و نخیگان ورزشی بویژه در بدنه اجرایی وزارت ورزش و جوانان، از اولویت های جدی دکتر گودرزی است.

دکتر مناف هاشمی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش با اعلام این مطلب، افزود: آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی در کمیته تخصصی در حال بررسی و تدوین است و انشاالله بعد از تکمیل شدن در اختیار هیئت محترم دولت برای تایید نهایی قرار می گیرد.

لازم به یادآوری است که آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی بعد از توقف در سال 1380 تا کنون اجرا نشده است. براساس آیین نامه قبلی، با تایید و معرفی سازمان تربیت بدنی، سازمان امور استخدامی و اداری کشور نسبت به فراهم نمودن تسهیلات لازم برای استخدام قهرمانان مسابقات ‌المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور در وزارتخانه ‌ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و شهرداری ها، در مشاغلی که شرایط احراز آنها‌را دارند، اقدام می کرد.