دو حلقه چاه آب شرب جدید در صباشهر به بهره‌برداری رسید
دو حلقه چاه آب شرب جدید در صباشهر به بهره‌برداری رسید

شهریاریها : بهزاد رضوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تجهیز و بهره‌برداری از دو حلقه چاه آب شرب جدید کبودین 2 و بوستان 5، و پایان حفاری یک حلقه چاه آب شرب کبودین 3 در صباشهر با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شرب خبر داد. وی اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت […]

آبفاشهریاریها : بهزاد رضوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تجهیز و بهره‌برداری از دو حلقه چاه آب شرب جدید کبودین 2 و بوستان 5، و پایان حفاری یک حلقه چاه آب شرب کبودین 3 در صباشهر با هدف افزایش ظرفیت تولید آب شرب خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت شهری و افزایش میزان مهاجرت‌ در صباشهر و به‌ منظور تأمین بخشی از کسری آب مورد نیاز شهروندان، حفاری سه حلقه چاه در این شهر در دستور کار شرکت امور آب و فاضلاب قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب صباشهر بیان کرد: در همین راستا دو حلقه چاه موسوم به کبودین 2 و بوستان 5 تجهیز و راه‌اندازی شد و یک حلقه چاه دیگر موسوم به کبودین 3 در مرحله آزمایش پمپاژ قرار گرفت.

رضوانی تصریح کرد: هزینه اجرای عملیات حفاری هر سه حلقه چاه مذکور از محل تأمین اعتبارات جاری شرکت امور آب و فاضلاب صباشهر تأمین شده است.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مصرف غیرمتعارف، غیرمجاز و یا نشتی و شکستگی در شبکه توزیع آب در معابر عمومی که منجر به هدر رفت آب می‌شود مراتب را با شماره تلفن 122 سامانه پاسخگویی شبانه‌روزی آبفا اعلام کنند.