دومین کلانتری شهر جدید پرند رباط‌کریم افتتاح شد
دومین کلانتری شهر جدید پرند رباط‌کریم افتتاح شد

شهریاریها : بیژن سلیمان‌پور فرماندار رباط‌کریم ظهر امروز در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلانتری 18پرند به عنوان دومین پاسگاه انتظامی این شهر به بهره‌برداری رسیده است که گامی مهم در جهت ارتقای خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود. وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا خدمات در این شهر به روز و توسعه […]

انتظامیشهریاریها : بیژن سلیمان‌پور فرماندار رباط‌کریم ظهر امروز در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کلانتری 18پرند به عنوان دومین پاسگاه انتظامی این شهر به بهره‌برداری رسیده است که گامی مهم در جهت ارتقای خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا خدمات در این شهر به روز و توسعه یابد تا مردم از رضایت‌مندی بیشتری برخوردار شوند.

این مسئول با بیان اینکه شهر جدید پرند با افق جمعیتی 700 هزار نفری و سکونت بیش از 150 هزار نفر در حال حاضر تنها یک کلانتری داشت که راه‌اندازی کلانتری دیگری یکی از الزامات این شهر محسوب می‌شد که با تلاش و همکاری مسئولان این مهم در هفته نیروی انتظامی محقق شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در شهر جدید پرند واحدهای مسکن مهر احداث شده است و به جمعیت این منطقه هر روز افزوده می‌شود لازم است تا تدابیر اساسی به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این شهر بیش از پیش اندیشیده شود.

فرماندار رباط‌کریم افزود: با پیگیری‌های فرمانداری و همکاری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، عملیات احداث سه واحد انتظامی در پرند از دو سال قبل آغاز و امروز کلانتری 18پرند افتتاح شد.

وی با قدردانی از تلاش همه مسئولانی که در احداث این واحد انتظامی نقش داشتند، خاطرنشان کرد: دو واحد انتظامی دیگر در حال تجهیز هستند و به زودی افتتاح خواهند شد.