دومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان علیرضا سلیمانی برگزار شد
دومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان علیرضا سلیمانی برگزار شد

شهریاریها : مراسم دومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان سلیمانی چهره نامدار کشتی و ورزش باستانی عصر روز گذشته (پنج شنبه) در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج برگزارشد.  در این مراسم علاوه بر سرپرست فدراسیون ورزش باستانی کشور جمعی از پیشکسوتان، هم دوره های مرحوم علیرضا سلیمانی نزدیک به ۵۰۰ نفر از مردم ورزش دوست کشورمان […]

۲۰۸۵۹۰۶شهریاریها : مراسم دومین سالگرد درگذشت جهان پهلوان سلیمانی چهره نامدار کشتی و ورزش باستانی عصر روز گذشته (پنج شنبه) در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج برگزارشد.

 در این مراسم علاوه بر سرپرست فدراسیون ورزش باستانی کشور جمعی از پیشکسوتان، هم دوره های مرحوم علیرضا سلیمانی نزدیک به ۵۰۰ نفر از مردم ورزش دوست کشورمان از کرج و دیگر شهرهای کشور حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش باستانی و پهلوانی استان البرز در ارتباط با برگزاری این مراسم به خبرنگار مهر گفت: با حضور گسترده علاقمندان به کشتی مراسمی در خور شان و جایگاه پهلوان سلیمانی برگزار شد.

حمید یاری افزود: در این مراسم  پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی از داخل و خارج کشور حضور داشتند و یاد و خاطره این پهلوان باشی ورزش کشور را گرامی داشتند.

وی تصریح کرد: در دومین سالگرد درگذشت علیرضا سلیمانی چهره هایی چون «سوخته سرایی» و «صنعت کاران» به بیان خاطرات و ویژگی های این چهره فقید ورزش کشور پرداختند و فقدان وی را ضایعه ای بزرگ برای ورزش ایران قلمداد کردند.

یاری با بیان اینکه از مسئولان فدراسیون کشتی نیز برای این مراسم دعوت شده بود، گفت: شاهد حضور مسئولی از فدراسیون کشتی نبودیم اما آقای دادگر سرپرست فدراسیون ورزش باستانی و جمعی از مسئولان استان البرز حضور داشتند.

وی در پایان افزود: تلاش کردیم مراسمی شایسته و در سطح نام این اسطوره ورزش کشور برگزار کنیم و این تلاش ما با حضور ارزشمند مردم و علاقمندان به ورزش به ثمر نشست و تسلی خاطر خانواده سلیمانی را فراهم کرد.

 زنده یاد علیرضا سلیمانی دارنده شش بازوبند پهلوانی کشور و تنها طلایی سنگین وزن کشتی جهان در عین ناباوری در سحرگاه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۳ جان به جان آفرین تسلیم کرد.