دلیری: حالا نوبت رکوردهای جدیدتر است
دلیری: حالا نوبت رکوردهای جدیدتر است

شهریاریها : محمد دلیری لیبرو شهریاری تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در هفدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا در بحرین گفت: تیم ما موفق شد برای اولین بار خارج از ایران قهرمان جوانان آسیا شود که این برای خود من و سایر ملی پوشان باعث افتخار است اما امیدوارم رکورد هایی جدیدتر […]

No%20Nameشهریاریها : محمد دلیری لیبرو شهریاری تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در هفدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا در بحرین گفت: تیم ما موفق شد برای اولین بار خارج از ایران قهرمان جوانان آسیا شود که این برای خود من و سایر ملی پوشان باعث افتخار است اما امیدوارم رکورد هایی جدیدتر را در مسابقات جهانی کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار و به نقل از فدراسیون والیبال، دلیری گفت: قهرمانی در آسیا بسیار برای ما لذت بخش بود اما اینکه برای اولین بار به واسطه جوانان والیبالیست در کشوری خارج از ایران سرود جمهوری اسلامی نواخته شد، حداقل برای شخص من جای غرور داشت. هیچ یک از اعضای تیم حتی به نایب قهرمانی هم فکر نمی کردند چرا که امسال والیبال ایران سال درخشانی را داشت و خوب بود با قهرمانی جوانان در آسیا پایان می پذیرفت.

وی در ادامه افزود: پس از درخشش تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی و قهرمانی نوجوانان در آسیا دیگر هیچ کس توقعی جز قهرمانی را از ما نداشت اما واقعا رسیدن به این هدف مشکل بود و بچه ها بسیار تلاش کردند به خصوص اینکه تا به حال هیچ تیمی در رده جوانان نتوانسته بود خارج از ایران قهرمان آسیا شود. بچه ها غیرت کردند، کادر فنی زحمت کشید و تمام عوامل دست به دست هم دادند تا این رکورد برای اولین بار اتفاق بیافتد.

دلیری در پایان گفت: تیم بسیار خوبی هستیم و این قهرمانی باعث شد تا به اهداف بزرگتری فکر کنیم. من به این تیم ایمان دارم و امیدوارم افتخارات و رکوردهای بعدی در مسابقات جهانی به وقوع بپیوندد.