دست رد پلیس بر رشوه ۷۷ میلیون ریالی در غرب استان تهران
دست رد پلیس بر رشوه ۷۷ میلیون ریالی در غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: مأموران وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران دست رد بر رشوه ۷۷ میلیون ریالی توزیع‌کنندگان مواد مخدر زدند. وی گفت: در اجرای طرح ارتقای ‌امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران بر […]

خانچشهریاریها به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: مأموران وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران دست رد بر رشوه ۷۷ میلیون ریالی توزیع‌کنندگان مواد مخدر زدند.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقای ‌امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع مواد افیونی در شهرک امیریه شهریار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: مأموران پس از یک سری تحقیقات با اطمینان از فعالیت‌های مجرمانه متهمان آنها را با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی حین توزیع مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان  ۴۰۸ گرم هروئین، ۲۳ گرم شیشه، دو عدد پایپ و دو عدد ترازوی دیجیتال برای توزین مواد مخدر کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار توزیع‌کننده در این راستا دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان حین انتقال به مقر انتظامی برای چشم‌پوشی از عمل مجرمانه مبلغ ۷۷ میلیون ریال وجه نقد به مأموران به‌عنوان رشوه پیشنهاد اما مأموران وظیفه‌شناس باعزت نفس از دریافت وجه امتناع و مراتب را صورت‌جلسه کردند.

خانچرلی در پایان متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.