دستگیری ۲۲ سارق در شهریار
دستگیری ۲۲ سارق در شهریار

شهریاریها : رضا رستگار جانشین فرمانده انتظامی شهریار خبر داد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۲ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در روز گذشته، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد و موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه […]

انتظامیشهریاریها : رضا رستگار جانشین فرمانده انتظامی شهریار خبر داد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۲ سارق و کشف ۲۱ فقره انواع سرقت خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در روز گذشته، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد و موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی بیان کرد: در این طرح، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار توانستند ۲۲ سارق را دستگیر و ۲۱ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به جمع‌آوری معتادان در شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: در این طرح تعداد ۳۳ نفر معتاد پرخطر، تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهریار در پایان متذکر شد: توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و ۷۵ دستگاه موتورسیکلت از دیگر توفیقات این طرح بود و اجرای این‌گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.