دستگیری سارقان منزل در شهریار
دستگیری سارقان منزل در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور خدادادی اظهار کرد: با تلاش مأموران آگاهی، اعضای باند سارقان منزل با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان شهریار دستگیر شدند. وی بیان کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه شهرستان شهریار، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، منصور خدادادی اظهار کرد: با تلاش مأموران آگاهی، اعضای باند سارقان منزل با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه شهرستان شهریار، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی شیوه و شگرد سارقان، این موضوع برای مأموران محرز شد که سرقت‌ها در قالب یک باند هدفمند و حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

وی خاطر‌نشان کرد: با پیگیری‌های همه‌جانبه پلیس، سرانجام مخفیگاه اعضای باند هفت‌نفره سارقان که اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کردند، شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

خدادادی ابراز کرد: متهمان دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، اما در ادامه در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از منزل در منطقه شهریار و اطراف آن اقرار کردند.

وی در پایان متذکر شد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.