دستگیری توزیع‌کنندگان ماده مخدر شیشه در شهریار
دستگیری توزیع‌کنندگان ماده مخدر شیشه در شهریار

شهریاریها نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری  از دستگیری دو توزیع‌کننده شیشه و رد رشوه 250 میلیون ریالی در خادم آباد شهریار خبر داد. وی گفت: در جریان اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و با به دست‌آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یک توزیع‌کننده شیشه در خادم‌آباد، ماموران کلانتری 18 شهر باغستان شهریار، بررسی […]

13920805000444_PhotoAشهریاریها نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری  از دستگیری دو توزیع‌کننده شیشه و رد رشوه 250 میلیون ریالی در خادم آباد شهریار خبر داد.

وی گفت: در جریان اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و با به دست‌آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یک توزیع‌کننده شیشه در خادم‌آباد، ماموران کلانتری 18 شهر باغستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه اظهار کرد: پس از شناسایی منزل متهم، یک گروه عملیاتی از ماموران کلانتری 18 باغستان با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل شده و دو نفر به نام‌های «ک-س» 44 ساله و «م-ر» 20 ساله را دستگیر کردند و در بازرسی از منزل متهمان، ابزار‌آلات استعمال شیشه کشف و به همراه افراد دستگیر شده به کلانتری 16 این شهر منتقل شد.

وی در پایان متذکر شد: متهمان دستگیر‌شده برای فرار از دست قانون، مبلغ 250 میلیون ریال وجه نقد به ماموران انتظامی به عنوان رشوه پیشنهاد کردند که ماموران انتظامی کلانتری 18 باغستان، پس از رد رشوه، مبلغ پیشنهاد را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده متهمان کردند.

لازم به ذکر است که در خصوص پیشنهاد رشوه نیز پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ارسال شد.