در هفته دولت 25 پروژه عمرانی در ملارد افتتاح می‌شود
در هفته دولت 25 پروژه عمرانی در ملارد افتتاح می‌شود

شهریاریها : داود کرمی در جریان بازدید از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سطح خدمات در شهر همزمان با هفته دولت 25 طرح عمرانی خدماتی در ملارد افتتاح می‌شود. وی ادامه داد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری با ارزش 237 میلیارد و 398 میلیون ریال […]

13911211000329_PhotoAشهریاریها : داود کرمی در جریان بازدید از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سطح خدمات در شهر همزمان با هفته دولت 25 طرح عمرانی خدماتی در ملارد افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری با ارزش 237 میلیارد و 398 میلیون ریال احداث شده‌اند که از این مبلغ 78 میلیارد ریال ارزش زمین پروژه‌ها و 159 میلیارد ریال هزینه احداث است.

فرماندار ملارد مجتمع پزشکی، توسعه فرهنگسرای بعثت، مجموعه ورزشی روستای امیرآباد و علی بیات، سوله ورزشی روستای ارسطو، شش و دهک، روکش بلوار اصلی، احداث فاز اول بلوار کشاورز، ایجاد خانه عالم مسجد ولی عصر(عج) و روستای ارغش آباد، سرای محله حصار طهماسب، غذاخوری مسجد روستای ارغش آباد، افزایش بنای مدرسه سعدی و مزرعه، مدرسه زنده یاد خلیفه، پل عابر پیاده محله حصار طهماسب، نصب دوربین‌های مدار بسته سطح شهر و …. را از مهمترین طرح هایی عنوان کرد که در شهرستان ملارد در هفته دولت افتتاح می‌شود.

کرمی آبرسانی به شبکه شهرک صنعتی صفادشت و اجرای شبکه آبیاری قطره‌ای تفرجگاه 100 هکتاری صفادشت را از دیگر پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت نام برد.