«درفش کاویانی» شهرام ناظری رونمایی می‌شود
«درفش کاویانی» شهرام ناظری رونمایی می‌شود

گروه موسیقی شهریاریها : در این آلبوم که به صورت صوتی و تصویری در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، فرید الهامی آهنگساز و گروه موسیقی «فردوسی» به عنوان نوازنده حضور دارند. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که برای معرفی آلبوم «درفش کاویانی» در نظر گرفته شده است دو قطعه از آلبوم تصویری «درفش کاویانی» روی پرده خواهد […]

00e485f91d2aaگروه موسیقی شهریاریها : در این آلبوم که به صورت صوتی و تصویری در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، فرید الهامی آهنگساز و گروه موسیقی «فردوسی» به عنوان نوازنده حضور دارند.

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که برای معرفی آلبوم «درفش کاویانی» در نظر گرفته شده است دو قطعه از آلبوم تصویری «درفش کاویانی» روی پرده خواهد رفت. بخش نخست از نمایش این آلبوم تصویری به نقالی سارا عباس‌پور و چنگ نوازی نازلی بخشایش اختصاص دارد که برای اولین بار اجرا می‌شود. همچنین در ادامه نیز قطعه «زوال ضحاک» که از جمله قطعات مربوط به آلبوم تصویری است، نمایش داده می شود.

اجرای برخی از قطعات آلبوم «درفش کاویانی» با آواز شهرام ناظری از دیگر بخش های معرفی این آلبوم است.

در این مراسم که ساعت ۱۳:۳۰ تاریخ یاد شده در دانشکده ادبیات فارسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، علاوه بر دانشجویان علاقمند به موسیقی ایرانی، چهره‌های ادبی همچون جلال الدین کزازی نیز حضور دارند.