خسارت چند میلیارد تومانی به استان البرز
خسارت چند میلیارد تومانی به استان البرز

شهریاریها :شامگاه دوشنبه برای دقایقی بارش شدید باران در تمام استان البرز گزارش شد. اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که در مجموع در شهرستان کرج حدود 13 میلیمتر، در شهرستان طالقان 29 و در هشتگرد 16 میلیمتر باران باریده است. شدت بارش باران به اندازه‌ای بود که برای چندین ساعت برق در مناطقی […]

13940101000273_PhotoAشهریاریها :شامگاه دوشنبه برای دقایقی بارش شدید باران در تمام استان البرز گزارش شد.

اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که در مجموع در شهرستان کرج حدود 13 میلیمتر، در شهرستان طالقان 29 و در هشتگرد 16 میلیمتر باران باریده است.
شدت بارش باران به اندازه‌ای بود که برای چندین ساعت برق در مناطقی از کرج قطع شد؛ ضمن اینکه تا صبح روز سه‌شنبه نیز اینترنت در مرکز استان البرز قطع بود.
در رابطه با میزان خسارات وارد شده به استان البرز ابوالقاسم باقری مدیرکل بحران استانداری به خبرنگار فارس در کرج گفت: بارش شدید باران خساراتی به معابر عمومی، واحدهای مسکونی و تجاری در برخی از مناطق و خودروهای شخصی مردم وارد کرده است.
وی افزود: تنها برای لایروبی جوی آب و بازگشایی معابر تاکنون حدود 80 میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.
مدیرکل بحران استانداری البرز بیان داشت: به دلیل سیلاب در منطقه عظیمیه کرج و ریزش بخشی از سنگ‌های کوه، تعدادی از خودروهایی که در حاشیه راه توقف کرده بودند، واژگون شدند.
باقری تصریح کرد: همچنین سرازیر شدن سیل در منطقه آتشگاه کرج و ورود سیلاب به داخل شهر، خسارات بسیاری به خانه‌ها، واحدهای تجاری و معابر عمومی وارد شده که میزان خسارات فوق در دست بررسی است.
وی اظهار داشت: بخش دیگری از خسارات مربوط به فضای سبز شهرستان‌های کرج و طالقان بوده که میزان آن نیز هنوز از سوی مدیریت شهری اعلام نشده است.
بر اساس این گزارش، بارش شدید باران موجب ریزش کوه در بخشی از جاده چالوس و توقف تردد خودروها شده بود که هم اکنون این محور با رفع مشکل، باز است. –