حمله مهرداد میناوند به ۲۰:۳۰ و عذرخواهی از علی پروین
حمله مهرداد میناوند به ۲۰:۳۰ و عذرخواهی از علی پروین

شهریاریها : مهرداد میناوند بعد از پخش ویدیوی تقلید صدای علی پروین توسط خودش می گوید: اینها می خواستند شیطنت کنند و بین ما را به هم بزنند، ولی با بزرگواری علی پروین تیرشان به سنگ خورد. امشب در آیتم خارج از گود بخش خبری ۲۰:۳۰ فیلمی از مهرداد میناوند پخش شد که صدای علی […]

dbdf50d030f30d3c81b89c0c5db33a73شهریاریها : مهرداد میناوند بعد از پخش ویدیوی تقلید صدای علی پروین توسط خودش می گوید: اینها می خواستند شیطنت کنند و بین ما را به هم بزنند، ولی با بزرگواری علی پروین تیرشان به سنگ خورد.

امشب در آیتم خارج از گود بخش خبری ۲۰:۳۰ فیلمی از مهرداد میناوند پخش شد که صدای علی پروین را تقلید می کرد. میناوند که به شیطنت و شوخ طبعی در میان دوستانش شهره است و حتی می گویند تنها کسی است که می تواند با علی دایی شوخی کند، در این ویدیو با لحن علی پروین به سوالات خبرنگار درباره جشن تولدش و البته نظر پروین درباره خودش پاسخ داد. ساعتی بعد از پایان این بخش خبری، میناوند با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با بیان این که از این کار خیلی ناراحت شده است، انتشار این تصویر را شیطنت رسانه ای و تلاش برای به هم زدن میانه او و علی پروین خواند و اینطور نوشت:

«علی پروین، تا عمر دارم شاگرد مرام تو هستم . امشب دیدم توی بخش خبری ۲۰:۳۰ یه چیزی پخش شد که دلم گرفت و متاسف شدم واسه اونایی که شیطنت کردن را با تمام وجود دوست دارن!

صحنه ای بود که من نوع حرف زدن علی پروین را تقلید می کردم، خیلی ناراحت شدم دیدم توی رسانه ملی انقدر خلاقیت و سوژه کمه که دوستان واسه پر کردن وقت مردم به این سوژه هایی که کاملا شخصی هستند و هیچ ربطی به بقیه ندارن متوسل میشن. بعد از پخش فورا با آقای پروین تماس گرفتم و ایشون وقتی با خنده به من گفت خوشحال هم شدم،انگار همه دنیا رو به من دادن و خوشحالم از این که با بزرگواری و معرفت یه اسطوره ای مثل علی پروین تیر آقایونی که همیشه با شیطنت و موش دووندن میخوان بین ماها رو شکراب کنن به سنگ خورد.

از همینجا محکم میگم: علی پروین، تا زمانی که زنده ام شاگرد مرام و معرفت و مردونگی شما هستم.»