حضور وزیر ورزش و جوانان در غرفه فدراسیون اسکیت
حضور وزیر ورزش و جوانان در غرفه فدراسیون اسکیت

شهریاریها : وزیر ورزش و جوانان با حضور در غرفه فدراسیون اسکیت، از نزدیک در جریان فعالیت های این فدراسیون قرار گرفت و از سنسور تولید شده توسط مهندسان کشورمان بازدید کرد. دکتر گودرزی در بازدید خود از نمایشگاه وزارت ورزش و جوانان از غرفه فدراسیون اسکیت بازدید کرد که طی آن دکتر فریبا محمدیان […]

030693شهریاریها : وزیر ورزش و جوانان با حضور در غرفه فدراسیون اسکیت، از نزدیک در جریان فعالیت های این فدراسیون قرار گرفت و از سنسور تولید شده توسط مهندسان کشورمان بازدید کرد.

دکتر گودرزی در بازدید خود از نمایشگاه وزارت ورزش و جوانان از غرفه فدراسیون اسکیت بازدید کرد که طی آن دکتر فریبا محمدیان رییس این فدراسیون گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه کرد.

دکتر گودرزی در این بازدید در جریان مراحل ساخت و فعالیت سنسور ثبت رکورد تولید شده توسط مهندسان داخلی کشورمان قرار گرفت و بر حمایت مسوولان ورزش کشور از تولیدات مناسب داخلی تاکید کرد.

ورزشکاران فری استایل کشورمان در هنگام ورود وزیر ورزش و جوانان به غرفه فدراسیون اسکیت به اجرای برنامه های خود پرداختند، گفتنی است دکتر گودرزی قبل از افتتاح رسمی نمایشگاه وزارت ورزش و جوانان نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کرد که طی آن به سووالات خبرنگاران پیرامون مسایل مختلف ورزشی پاسخ داد.

این نمایشگاه تحت عنوان ” آرامش مردم در سایه نشاط و امید”همزمان با آغاز هفته دولت از 2 تا 6 شهریورماه، از ساعت 10 صبح تا 22 در خیابان مفتح جنوبی، درب اصلی ورزشگاه شهید شیرودی برای عموم دایر خواهد بود