حضور تیم ملی کشتی ناشنوایان و کم‌شنوایان در ملارد
حضور تیم ملی کشتی ناشنوایان و کم‌شنوایان در ملارد

شهریاریها : ستار عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از غرب استان تهران اظهار کرد: امشب با حضور ناصر نوربخش سرمربی و اعضای تیم کشتی ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور در ملارد، کشتی‌گیران ملاردی و تیم ملی با یکدیگر به تمرین پرداختند. وی بیان کرد: این مورد یکی از زمینه‌هایی خواهد شد که دیگر تیم‌های […]

۱۳۹۴۱۱۱۶۰۰۰۵۹۶_PhotoAشهریاریها : ستار عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از غرب استان تهران اظهار کرد: امشب با حضور ناصر نوربخش سرمربی و اعضای تیم کشتی ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور در ملارد، کشتی‌گیران ملاردی و تیم ملی با یکدیگر به تمرین پرداختند.

وی بیان کرد: این مورد یکی از زمینه‌هایی خواهد شد که دیگر تیم‌های کشتی کشور در دیگر رده‌ها نیز بتوانند در شهرستان حضور پیدا کرده و در ملارد اردو بزنند، چراکه ظرفیت‌های کشتی شهرستان بسیار خوب است و مسئولان نیز در این شهرستان با توجه به داشته‌ها توانسته‌اند گام‌های خوبی در این زمینه را بردارند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان ملارد ادامه داد: این حضور تیم کشتی ناشنوایان و کم‌شنوایان در شهرستان ملارد به جهت گذراندن تمرین با یک تیم مناسب بود و فرزندان ملارد نیز توانستند در این تمرین داشته‌های خود را به سرمربی تیم ملی کشتی به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم ملی ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور اردوی خود را در شهرستان شهریار و در مجموعه ورزشی شباهنگ برگزار کرده‌است و تمرین‌های خود را در آن محل پیگیری می‌کند که امید است بتواند در آینده بسیار نزدیک دستاوردهای خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

عباسی ادامه داد: شهرستان ملارد به جهت داشتن زیرساخت‌های خوب و مناسب می‌تواند میزبانی مسابقات کشتی را نیز در برنامه‌های خود داشته‌باشد و ظرفیت بالایی نیز در این ورزش در شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی گفت: این شهرستان حتی فضای این را دارد که بتواند از تیم‌های ملی کشور برای زدن اردوهای تمرینی خود میزبانی کند و داشته‌های شهرستان جوابگوی نیازهای تیم‌های ملی است و اگر این موضوع به نتیجه برسد ارتقاءیکیفی خوبی را در حوزه ورزش کشتی در شهرستان ملارد شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت کشتی شهرستان ملارد در پایان متذکر شد: این کشتی‌‌گیران که امروز در شهرستان ملارد حضور پیدا کردند در حال آماده‌سازی خود برای مسابقات جهانی اردیبهشت ماه سال ۹۵ هستند که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و با توجه به تمرینات و میزان آمادگی، این کشتی‌گیران به لطف خدا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد.