جلسه مشورتی نماینده مجلس با شهردارو شورای اسلامی صباشهر
جلسه مشورتی نماینده مجلس با شهردارو شورای اسلامی صباشهر

شهریاریها : جلسه مشورتی مهندس محمودی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضاء شورای اسلامی در سالن جلسات شهرداری صباشهربرگزار گردید. در این جلسه دکتر مسعود کرمزاده شهردار و اعضاء شورای اسلامی گزارش کامل از وضعیت موجود بودجه و سرانه شهرداری، مشکلات در خصوص رودخانه شادچای ، سالنهای ورزشی ، مشکلات مرتبط با […]

DSC_0067شهریاریها : جلسه مشورتی مهندس محمودی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضاء شورای اسلامی در سالن جلسات شهرداری صباشهربرگزار گردید.
در این جلسه دکتر مسعود کرمزاده شهردار و اعضاء شورای اسلامی گزارش کامل از وضعیت موجود بودجه و سرانه شهرداری، مشکلات در خصوص رودخانه شادچای ، سالنهای ورزشی ، مشکلات مرتبط با زمینهای اوقافی ، افزایش ارتقاء امنیت ، بهداشت ، اشتغال و ایجاد درمانگاه شبانه روزی و ارتقاء شهر به بخش و استقرار بخشداری ارائه نمودند.
در ادامه جلسه مهندس محمد محمودی نماینده محترم مردم شهرستانهای شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) از همکاری لازم با مسئولین و خادمان مردم خبرداده و درخواست مکاتبات لازم درخصوص ایجاد درمانگاه،ساماندهی رودخانه و ایجاد رمپ و روپ به اتوبان و ایجاد منطقه صنفی و صنعتی نموده و پیگیری مستمر از سوی مقامات ذیربط را تاکید نمودند.