جشن تکلیف دختران روستای هفت جوی قدس برگزار شد
جشن تکلیف دختران روستای هفت جوی قدس برگزار شد

شهریاریها : جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستای هفت جوی شهرستان قدس با حضور فرماندار در مدرسه طاهره صدیقه (س) برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستای هفت جوی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای روستا در مدرسه طاهره صدیقه (س) برگزار شد، فرماندار شهرستان […]

متفرقهشهریاریها : جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستای هفت جوی شهرستان قدس با حضور فرماندار در مدرسه طاهره صدیقه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جشن تکلیف دانش آموزان دختر روستای هفت جوی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای روستا در مدرسه طاهره صدیقه (س) برگزار شد، فرماندار شهرستان قدس در این مراسم اظهار داشت: جشن تکلیف دانش‌آموزان مقدمه‌ای برای گام‌های استوار و بیشتر در راستای قرب الهی است.

وی، جشن عبادت را جشن تقرب به درگاه الهی دانست و افزود: راه رسیدن به سعادت ابدی قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم است، گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه بویژه بین دانش آموزان و نسل جوان امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر گام های اساسی برداریم.

این مسئول ادامه داد: امید می رود دختران ما از همین اوایل سن تکلیف نماز و حجاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهند زیرا با استعانت از نماز می‌توان بر بسیاری از مصائب غلبه کرد، بزرگان و علمای ما هنگام برخورد با سختی‌ها و مشکلات دو رکعت نماز خوانده و از خداوند طلب یاری می‌کردند.

فردی عنوان کرد: رعایت حجاب اسلامی و نماز اول وقت از مواردی است که سبب جلب رضایت الهی شده و خداوند در خواست چنین بنده ای را استجابت می‌کند، برگزاری مراسم سنت حسنه جشن تکلیف دختران از نظر ترویج سنت‌های اسلامی و معنوی حائز اهمیت است.