جزئیات سرقت بانک با عینک آفتابی
جزئیات سرقت بانک با عینک آفتابی

شهریاریها : مردی که اقدام به سرقت از بانک دولتی در خیابان ولیعصر تهران کرده بود، توسط کارکنان بانک زمینگیر شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران کلانتری 101 تجریش از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مطلع شدند، بانکی واقع در خیابان ولیعصر مورد دستبرد مسلحانه فرد و یا افرادی قرار گرفته است. […]

انتظامیشهریاریها : مردی که اقدام به سرقت از بانک دولتی در خیابان ولیعصر تهران کرده بود، توسط کارکنان بانک زمینگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران کلانتری 101 تجریش از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مطلع شدند، بانکی واقع در خیابان ولیعصر مورد دستبرد مسلحانه فرد و یا افرادی قرار گرفته است.

به دنبال این موضوع نزدیکترین موتور سوار واحد گشت کلانتری پس از 4 دقیقه در محل حاضر شد و به بررسی موضوع پرداخت.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، جوان حدودا 30 ساله توسط کارکنان بانک دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری از وی کشف شده است که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله سرکلانتری یکم با حضور در بانک، دستورات لازم را صادر کرد.

در بازرسی از متهم، سلاح، 21 فشنگ جنگی، یک عینک آفتابی، کلاه نقابدار، ماسک طبی و یک حلقه چسب پهن کشف شد.

متهم دستگیر شده به نام “آ” در تحقیقات اولیه، انگیزه خود از سرقت را “مشکلات مالی” عنوان کرد.

سرهنگ “سید محمد حسینی” رییس کلانتری 101 تجریش با تایید این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد، سارق به صورت انفرادی وارد بانک شده، پس از شلیک 3 تیر هوایی، تهدید رئیس بانک و جمع کردن کارکنان در گوشه ای، هنگامی که سرگرم جمع کردن اسکناس‌های داخل گاو صندوق بود با سرعت العمل کارکنان بانک دستگیر شده است.