جانشین کواچ از آمریکا می آید؟
جانشین کواچ از آمریکا می آید؟

شهریاریها : به نظر می رسد فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب برای جایگزین سرمربی تیم ملی والیبال است. به گزارش وب سایت نود، ظاهرا فدراسیون والیبال درباره قطع همکاری با اسلوبودان کواچ تصمیم نهایی خود را گرفته است و به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای اوست. گزینه هایی مثل آندره آناستازی، هیومک کاچن، خاویر […]

USA coach Hugh McCutcheon attempts to fire up his team against Brazil during a women's volleyball gold medal match at the 2012 Summer Olympics Saturday, Aug. 11, 2012, in London. (AP Photo/Chris O'Meara)

شهریاریها : به نظر می رسد فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب برای جایگزین سرمربی تیم ملی والیبال است.

به گزارش وب سایت نود، ظاهرا فدراسیون والیبال درباره قطع همکاری با اسلوبودان کواچ تصمیم نهایی خود را گرفته است و به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای اوست.

گزینه هایی مثل آندره آناستازی، هیومک کاچن، خاویر وبر، رائول لوزانو، مائورو بروتو، پرندی، برناردی، زوران گاییچ و سیچلو مطرح شده اند، اما شنیده شده که در بین گزینه های مطرح شده به نظر می رسد مک کاچن نیوزیلندی گزینه اصلی باشد و به نظر می رسد او به تیم ملی ایران خیلی نزدیک شده باشد.

هیو مک کاچن ۴۶ ساله که اصلیتی نیوزیلندی دارد مربی گری را در اروپا و در اتریش شروع کرد اما در سالهای اخیر در آمریکا مربی گری کرده است و با تیم های ملی مردان و زنان آمریکا به موفقیتهای بسیار ارزشمندی دست پیدا کرده است. او در المپیک ۲۰۰۸ پکن با تیم مردان آمریکا طلا گرفت و در المپیک ۲۰۱۲ لندن با تیم زنان آمریکا به نقره رسید.مک کاچنم هم اکنون مربی تیم زنان دانشگاه مینه سوتا آمریکا است.

گفته می شود در گذشته هم فدراسیون ایران مذاکراتی با مک کاچن داشته اما او به دلیل مشکلات شخصی قادر به حضور در ایران نبوده این بار هم مانع اصلی همان مسائل خانوادگی است .

باید دید فدراسیون والیبال در روزهای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و کدام گزینه سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهد شد.