جابجایی پیکان به شهریار قطعی نیست
جابجایی پیکان به شهریار قطعی نیست

گروه ورزش شهریاریها : منتقل شدن تیم والیبال پیکان به شهریار موضوعی بود که از سال گذشته در این باشگاه مطرح شده بود، تا جایی که قرار بر این شد تا بازی های پیکان در مرحله پلی آف در این شهر برگزار شود. اما این اتفاق به لیگ امسال موکول شد تا قبل از شروع […]

01004321

گروه ورزش شهریاریها : منتقل شدن تیم والیبال پیکان به شهریار موضوعی بود که از سال گذشته در این باشگاه مطرح شده بود، تا جایی که قرار بر این شد تا بازی های پیکان در مرحله پلی آف در این شهر برگزار شود. اما این اتفاق به لیگ امسال موکول شد تا قبل از شروع لیگ اما و اگرهای کنونی به میان آید.

مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان در این باره به ورزش سه گفت: سال گذشته وقتی بازی های تیم فوتبال پیکان به شهرقدس منتقل شد، مسوولین هیات والیبال شهریار هم با رایزنی های صورت گرفته با مدیران پیکان پیشنهاد برگزاری بازی های تیم والیبال این باشگاه را در شهریار مطرح کردند اما این مساله برای سال گذشته قطعی نشد و حالا یک بار دیگر مسوولان موضوع را مورد پیگیری قرار دادند. در حال حاضر این انتقال قطعی نیست اما اگر این اتفاق بیافتد، فقط و فقط بازی های پیکان هر هفته در شهریار برگزار می‌ شود و هیچ جابجایی به آن معنی گذشته صورت نمی‌ گیرد.

او در مورد آخرین تصمیمات صورت گرفته شده درباره این انتقال گفت: از طرفی حضور در شهریار با میزبانی مطلوبی از سمت پیکان همراه خواهد بود. به طوری که ما دیگر دغدغه حضور تماشاگر و پرشدن سالن را نخواهیم داشت چون شهریار منطقه والیبال خیز و علاقمند به این رشته هستند. اما از طرفی دیگر والیبال تهران است و پیکان؛ ما اگر تن به این انتقال بدهیم والیبال تهران بیش از این شرایطی که وجود دارد از رونق خواهد افتاد و من به شخصه بسیار نگران این موضوع هستم. جابجایی پیکان به شهریار خصوصیات و مضرات خاص خودش را دارد که مدیران با بررسی های لازم تصمیمات را می‌ گیرند. اما اگر قرار بر این شد که این اتفاق رخ بدهد، فقط و فقط بازی ها در شهریار انجام می‌ شود و اتفاقی بیش از این نخواهد افتاد.