تولید 20 هزار لیتر روغن تقلبی خودرو در شهریار
تولید 20 هزار لیتر روغن تقلبی خودرو در شهریار

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، فردین جوزانی گفت: مأموران انتظامی کلانتری وحیدیه شهریار با کسب اخباری مبنی بر فعالیت غیرمجاز کارگاهی در خصوص ساخت روغن تقلبی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از شناسایی کارگاه تولید روغن‌های تقلبی در وحیدیه شهریار در بازرسی از محل، […]

انتظامیشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، فردین جوزانی گفت: مأموران انتظامی کلانتری وحیدیه شهریار با کسب اخباری مبنی بر فعالیت غیرمجاز کارگاهی در خصوص ساخت روغن تقلبی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پس از شناسایی کارگاه تولید روغن‌های تقلبی در وحیدیه شهریار در بازرسی از محل، تجهیزات برای ساخت روغن خودرو را کشف کردند.

جوزانی افزود: در بازدید از کارگاه جوانی 26 ساله که خود را مالک کارگاه معرفی کرد، دستگیر و از داخل تانکرهای موجود در کارگاه حدود 20 هزار لیتر روغن تقلبی کشف شد.

وی در پایان تصریح کرد: روغن موجود در تانکرها جهت بررسی بیشتر تحویل کارشناس سازمان استاندارد شد و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.