توقیف ۱۵ میلیارد ریال دوربین‌ قاچاق در صفادشت
توقیف ۱۵ میلیارد ریال دوربین‌ قاچاق در صفادشت

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی در ملارد اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان امداد غرب استان تهران حین گشت‌زنی در محور «صفادشت – ملارد» به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند. وی بیان کرد: مأموران یگان امداد پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی […]

شهریاریها : سردار محسن خانچرلی در ملارد اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان امداد غرب استان تهران حین گشت‌زنی در محور «صفادشت – ملارد» به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران یگان امداد پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از این خودرو ۶ هزار و ۹۷۰ دستگاه دوربین مداربسته ساخت کشور چین به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

خانچرلی در پایان با بیان اینکه قاچاق از عوامل مهمی است که ضربه‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند، متذکر شد: نیروی انتظامی با اقتدار با قاچاقچیان و متخلفان برخورد خواهد کرد.