توقیف ۲۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در رباط کریم
توقیف ۲۶۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در رباط کریم

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ۲۶۵دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شدند. سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی در ۷۲ ساعت گذشته با تشکیل تیم های عملیاتی و ایجاد نقطه های ایست و بازرسی در سطح شهرستان موفق به […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ۲۶۵دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان توقیف شدند.

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی در ۷۲ ساعت گذشته با تشکیل تیم های عملیاتی و ایجاد نقطه های ایست و بازرسی در سطح شهرستان موفق به توقیف ۲۶۵دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با تشدید گشت زنی های موثر، موفق به کشف  ۸ دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری ۱۵ نفر سارق و ۸۹ نفر مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه طی این عملیات تعداد زیادی خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شد گفت: طی ۷۲ساعت گذشته ماموران موفق به کشف ۵۰۰گرم انواع موادمخدر و دستگیری ۹۷نفر از خرده فروشان این مواد افیونی و نیز جمع آوری ۴۸ معتاد خطرناک در سطح شهرستان رباط کریم شدند.

وی از تداوم عملیات های ایست و بازرسی در راستای ارتقای حس امنیت اجتماعی در مردم خبر داد و اضافه کرد: بسیاری از سرقت ها توسط معتادان خطرناک رخ می دهد.

رئیس پلیس رباط کریم ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان خواست درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.