تمامی دستگاه‌های اجرای متعهد به سیاست‌های دولت باشند
تمامی دستگاه‌های اجرای متعهد به سیاست‌های دولت باشند

شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، سعید ناجی بر لزوم پایبندی و تعهد دستگاه‌های اجرایی و ادارات به سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت تأکید کرد. وی که در جلسه شورای هماهنگی امور اجرایی شهرستان شهریار سخن می‌گفت با تأکید بر لزوم توجه جدی تمام ادارات و دستگاه‌ها به سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت، گفت: […]

13940131000412_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، سعید ناجی بر لزوم پایبندی و تعهد دستگاه‌های اجرایی و ادارات به سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت تأکید کرد.

وی که در جلسه شورای هماهنگی امور اجرایی شهرستان شهریار سخن می‌گفت با تأکید بر لزوم توجه جدی تمام ادارات و دستگاه‌ها به سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت، گفت: همه ما در مجموعه دولت باید به مواضع و دیدگاه‌های دولت که به صورت شفاف و صریح توسط رئیس جمهور اعلام شده است، متعهد باشیم.

وی با هشدار به کسانی که نمی‌توانند خود را با سیاست‌ها و دیدگاه‌های دولت هماهنگ کنند، اظهار کرد: ما باید در درک شرایط کشور پیش‌قدم باشیم و همسو و هم عقیده با دولت و تفکرات آن حرکت کنیم و اگر کسانی نمی‌توانند به این دیدگاه‌ها و سیاست‌ها که مردم برای اجرای آنها رأی داده‌اند پایبند باشند، جای خود را به کسانی که با این تفکرات همراه‌ هستند، بسپارند.

ناجی با تأکید بر لزوم ایجاد انسجام فکری و عملی در بدنه دولت برای حرکت موثرتر بیان کرد: تا وقتی‌که نتوانیم به یک انسجام فکری برسیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در فعالیت‌ها به یک انسجام عملی دست یابیم و برای رسیدن به آن  باید چارچوب‌ها و قالب‌های فکری دولت را بپذیریم.