پ
  • شناسه : 12455
  • 01 آذر 1396 - 8:32
  • 321 بازدید

تقدیر مهندس محمودی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

تقدیر مهندس محمودی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران
تقدیر مهندس محمودی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

شهریاریها : با حضور محمد حسین مقیمی، جمع زیادی از معاونین و مدیران کل شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با برنامه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد در فرمانداری ملارد آغاز شد. به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صبح امروز چهارشنبه اول اذرماه سال جاری  جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان […]

شهریاریها : با حضور محمد حسین مقیمی، جمع زیادی از معاونین و مدیران کل شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مشترک با برنامه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد در فرمانداری ملارد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صبح امروز چهارشنبه اول اذرماه سال جاری  جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با کمیته برنامه ریزی ملارد،  با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، معاونان استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمع دیگری از مسؤولان استانی در فرمانداری ملارد برگزار شد.

ابتدا  خطیبی فرماندار شهرستان ملارد،ضمن خوش آمد گویی به مهندس مقیمی و هیات همرا به بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطوح مختلف پرداخت و تصریح کرد : در سطح شهرستان ملارد هم صرفا”به دنبال ارائه آمار و ارقام نبوده و قصد نمایش نداشته ایم چرا که معتقدیم خدا بهترین شاهد بر رفتار همگان بوده و بر نیات آگاه است . چنانچه کارها با نیت صادقانه باشد اثر خود را در مردم خواهد داشت.

سفر استاندار تهران به شهرستان ملارد

در ادامه  حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد، با مغتنم شمردن سفر استاندار تهران گفت: ان شاالله در این سفرها همواره خدامحور باشیم؛ اگر خدامحور باشیم و گفتار و کردار خود را رنگ و لعاب خدایی دهیم خداوند راه رفع مشکلات را باز خواهد کرد.

وی با بیان این که این شهرستان فقیرترین شهرستان از نظر سرانه های ورزشی، فرهنگی، مذهبی و … است، گفت: اصلا به شهرستان ملارد توجه نشده است،  از جمله ساخت یک بیمارستان در ملارد در سفر رییس جمهور مصوب شد، اما امروز پیشرفت چندانی نداشته است، انتظار داریم که توجه ویژه ای به این مساله شود.

سفر استاندار تهران به شهرستان ملارد

همچنین مهندس محمودی نماینده شهرستانها ملارد، شهریار و شهرقدس ضمن گلایه از برخی مدیران کل در استان گفت، مدیران کل باید بیشتر در شهرستان ها حضور داشته باشند و  مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند، که البته  جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بمنظور جدیت در ساخت ورزشگاه ملارد تقدیر نمایم.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از کارخانه های این منطقه که یکی از آن ها به تنهایی در چند سال اخیر بیش از ۳۰۰ کارگر جذب کرده است به سوی تعطیلی می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.