تقاطع غیر هم سطح شهید «صیاد شیرازی» شهریار افتتاح شد
تقاطع غیر هم سطح شهید «صیاد شیرازی» شهریار افتتاح شد

شهریاریها : بعد از ظهر سه شنبه تقاطع غیر همسطح شهید «صیاد شیرازی» و «شادچای» با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، محمد حسین مقیمی استاندار تهران و محمد محمودی، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس به بهره برداری رسید. فرماندار شهریار در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: این تقاطع اسفند ۹۶ برای […]

شهریاریها : بعد از ظهر سه شنبه تقاطع غیر همسطح شهید «صیاد شیرازی» و «شادچای» با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، محمد حسین مقیمی استاندار تهران و محمد محمودی، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس به بهره برداری رسید.

فرماندار شهریار در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: این تقاطع اسفند ۹۶ برای رفاه حال شهروندان شهریار زیر بار ترافیک رفته بود، اما امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران به بهره برداری رید.

نوراله طاهری با بیان این که با افتتاح این تقاطع غیر هم سطح گره ترافیکی تهران به غرب استان باز می شود، گفت: اعتبار این پروژه حدود ۶۵ میلیارد تومان بود، حدود ۳ سال به طول انجامید و از بزرگ ترین پروژه های غرب استان تهران است و شهرداری شهریار پروژه های دیگری نیز در دستور کار دارد که امیدواریم کلنگ پروژه ها در میدان «جهاد» و ورودی رباط کریم به شهریار به زودی به زمین بخورد.

وی گفت: در آینده ترافیک رباط کریم به شهریار می تواند آزار دهنده باشد، که با پروژه هایی که در نظر گرفته شده است، می توانیم شاهد رفع این معضلات باشیم.