تصفیه خانه فاضلاب شهریار بهمن ماه افتتاح می شود‎
تصفیه خانه فاضلاب شهریار بهمن ماه افتتاح می شود‎

شهریاریها به نقل از روابط عمومی دفاتر نماینده مردم شهریار قدس و ملارد(صفادشت) صبح امروز ۳۰ آذر حسین گروسی به همراه جمعی از مدیران ارشد آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار , چند پروژه دیگر در شهرستان قدس  بازدید کرد. در این بازدید که با حضور منصور جنتی مدیرعامل شرکت […]

گروسیشهریاریها به نقل از روابط عمومی دفاتر نماینده مردم شهریار قدس و ملارد(صفادشت) صبح امروز ۳۰ آذر حسین گروسی به همراه جمعی از مدیران ارشد آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار , چند پروژه دیگر در شهرستان قدس  بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور منصور جنتی مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران به همراه معاونین  ،فرمانداران شهریار و قدس ،شهردار و شورای اسلامی شاهد شهر   از روند ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهریار و بازدید از چندین پروژه دیگر در شهرستان قدس و ملارد بازدید نموده و تصمیمات لازم در ابن خصوص اتخاذ شد.
تصفیه خانه شهریار در نوع خود در منطقه و حتی در حوزه تهران یکی از بزررگترین و بهترین پروژه هایی است که در حال تکمیل است و تا هم اینک بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص داده شد چرا که این موضوع یکی از سرفصل های مهم برای خدمت رسانی به مردم است.
شایان ذکر است پروژه تصفیه‌خانه شهریار که با تسهیلات ۱۸ میلیون یوریی  بانک اکو و در سال ١٣٩١ آغاز به کار کرد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بهمن ماه سال جاری بهره‌برداری خواهد رسید. مدول یک این تصفیه‌خانه با ۴٠هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه‌روز، ٢۴٠ هزار نفر را زیر پوشش قرار خواهد داد.