تصادف در شهریار ۳ مصدوم بر جای گذاشت
تصادف در شهریار ۳ مصدوم بر جای گذاشت

شهریاریها : رضا قاسمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی ۴۰۱ شهریار اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودروی زانتیا با جدول کنار جاده در شهریار سه مصدوم بر جای گذاشت. وی بیان کرد: ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه شب گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا […]

متفرقهشهریاریها : رضا قاسمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی ۴۰۱ شهریار اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه خودروی زانتیا با جدول کنار جاده در شهریار سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: ساعت ۲۳ و ۲۱ دقیقه شب گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با جدول کنار جاده واقع در شهریار، بلوار رسول اکرم (ص)، جنب شهربازی ۲۲ بهمن گزارش شد.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه ۴۰۱ شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود مأموران مشاهده شد یک دستگاه خودروی زانتیا به علت بی‌احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده به جدول کنار جاده برخورد کرده و منجر به مصدوم شدن سه نفر از سرنشینان این خودرو شده‌ است.

قاسمی ابراز کرد: مأموران اعزامی ضمن ایمن‌سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سر باطری افراد مصدوم را از داخل خودرو خارج کردند و با همکاری اورژانس ۱۱۵ شهریار به بیمارستان انتقال دادند و خودرو نیز با هماهنگی پلیس راهور مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: همچنین ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه عصر روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۹۵ با مراجعه حضوری محصلی ۱۶ ساله به ایستگاه ۴۰۱ آتش‌نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار ادامه داد: نجات‌گران آتش‌نشانی بلافاصله با استفاده از دستگاه انگشتر بر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.

وی در پایان متذکر شد: کلیه شهروندان می‌توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه‌روز به نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی محل سکونت خود مراجعه کنند.