تصادف در جاده ملارد به شهریار ۲ مصدوم برجای گذاشت
تصادف در جاده ملارد به شهریار ۲ مصدوم برجای گذاشت

شهریاریها : یاسر حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه ایسوزو خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه ایسوزو دو مصدوم برجای گذاشت. وی اظهار کرد: ساعت ۹ و ۲۱ صبح روز چهارشنبه بیست […]

۱۳۹۳۰۱۳۰۰۰۰۰۴۸_PhotoAشهریاریها : یاسر حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه ایسوزو خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با یک دستگاه ایسوزو دو مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: ساعت ۹ و ۲۱ صبح روز چهارشنبه بیست و ششم اسفند ماه جاری طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین واقع در جاده ملارد به شهریار، روبه‌روی شهرک جعفریه گزارش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه ۶۰۱ جعفریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مأمورین مشاهده شد دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و ایسوزو به علت بی‌احتیاطی با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه منجر به مصدوم و محبوس شدن دو نفر از سرنشینان پژو ۲۰۶ شده بود که ضمن ایمن‌سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سر باطری، افراد مذکور از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس ۱۱۵ شهریار مستقر در محل حادثه به بیمارستان انتقال داده شدند و محل تحویل راهنمایی و رانندگی شد.

حیدریان با اشاره به حادثه دیگر گفت: ساعت ۸ و ۵۳ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه جاری طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار، خیابان شهید نواب صفوی، خیابان همت، کوچه شکوفه گزارش شد.

وی اظهار کرد: به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه ۴۰۱ شهریار را به محل اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: نجاتگران به محض رسیدن با ارزیابی کلی و اطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان به سرعت عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.

وی در پایان متذکر شد: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم و ایمن‌سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز و فرد محبوس شده را بدون هیچ‌گونه آسیبی از داخل کابین خارج کردند.