تصادفات نوروزی در البرز 9 کشته بر جای گذاشت
تصادفات نوروزی در البرز 9 کشته بر جای گذاشت

شهریاریها : کوروش سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل راه‌ها و جاده‌های مهمی که دارد، به عنوان پل ارتباطی پایتخت با 13 استان به شمار می‌آید. وی افزود: به همین دلیل استان البرز جزو پرترددترین استان‌های کشور محسوب شده و طبیعی است که حجم تصادفات منجر […]

13940110000148_PhotoAشهریاریها : کوروش سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل راه‌ها و جاده‌های مهمی که دارد، به عنوان پل ارتباطی پایتخت با 13 استان به شمار می‌آید.

وی افزود: به همین دلیل استان البرز جزو پرترددترین استان‌های کشور محسوب شده و طبیعی است که حجم تصادفات منجر به مرگ و مصدومیت نیز در البرز بیش‌تر از سایر استانها باشد.
این مسئول افزود: ماموران مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در ایام نوروز 94 با تلاش بی‌وقفه برای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه حادثه دیدگان، خدمات خوبی به مسافران نوروزی و مردم این استان ارائه کردند.
سلیمی در پاسخ به این پرسش که طی نوروز امسال چه تعداد تصادف منجر به مرگ و جرح در راه‌های البرز اتفاق افتاد، گفت: ما طرح ویژه‌ای برای نوروز داشتیم و از 27 اسفند تا 15 فروردین، اکثر ماموران مرکز فوریت‌های پزشکی البرز در ماموریت بودند.
وی ادامه داد: تعداد تصادفات را باید دستگاه‌های دیگر از جمله پلیس راهور اعلام کند، اما بر اساس آماری که ما در اختیار داریم، در این مدت 9 نفر از مسافران در راه‌های استان بر اثر تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان داشت: همچنین در این مدت 247 مسافر نیز بر اثر تصادف، مجروح شدند که اقدامات پزشکی برای درمان آنها در کمترین زمان انجام و به مراکز درمانی استان انتقال یافتند.
سلیمی اعلام کرد: همچنین 61 مسافر به صورت سرپایی و در محل حادثه درمان شدند.
وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت در راه‌های برون شهری استان البرز گفت: بیش از 600 مسافر نورزی با مراجعه به این ایستگاه‌ها از خدمات سلامت بهره‌مند شدند.