تشکیل جلسه ستاد اعتکاف در شهرستان ملارد
تشکیل جلسه ستاد اعتکاف در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از تشکیل اولین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ملارد، با حضور رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان، خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از تشکیل اولین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ملارد، […]

۱۴۶۹۸۶۴شهریاریها : کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از تشکیل اولین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ملارد، با حضور رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از تشکیل اولین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ملارد، با حضور رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان، خبر داد.

وی، تصریح کرد: در این جلسه که به ریاست حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه ملارد و با حضور اعضای ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملارد برگزار شد، در رابطه با نحوه برگزاری و همچنین انجام فعالیت های فرهنگی ویژه معتکفین بحث و تبادل نظر شد.

نثاری، افزود: حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سال گذشته، گفت:  سه ماه رجب و شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای خود سازی و عروج معنوی و همه ساله در ماه رجب و ایام البیض عده ای از اقشار مختلف به‌ویژه جوانان در مراسم پر فیض اعتکاف شرکت می‌کنند و از برنامه ای معنوی این سنت حسنه استفاده می برند.

جلیل زاده، ادامه داد: امسال هم باید شما عزیزان زحمتکش این بستر را برای حضور بیشتر مردم فراهم کنند و اگر اعتکاف ما نو آوری و خلاقیت داشته باشد قطعا مشارکت بیشتر جوانان را در بر خواهد داشت.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین در رابطه با نحوه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، مطلالبی را بیان کردند.

گفتنی است، این جلسه چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری در دفتر امام جمعه ملارد برگزار شد.