تخصیص امکانات و اعتبارات عادلانه حلقه مفقوده ورزش غرب استان تهران
تخصیص امکانات و اعتبارات عادلانه حلقه مفقوده ورزش غرب استان تهران

شهریاریها : نماینده مردم ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت:غرب استان تهران با وجود استعدادهای بسیار از عدالت مناسبی در تخصیص امکانات و اعتبارات حوزه ورزش و تربیت بدنی برخوردار نیست. محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار مهر،در تشریح فرصت ها و تهدیدات عرصه ورزش و تربیت بدنی شهرستان […]

محمودیشهریاریها : نماینده مردم ملارد،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت:غرب استان تهران با وجود استعدادهای بسیار از عدالت مناسبی در تخصیص امکانات و اعتبارات حوزه ورزش و تربیت بدنی برخوردار نیست.

محمد محمودی شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار مهر،در تشریح فرصت ها و تهدیدات عرصه ورزش و تربیت بدنی شهرستان های ملارد،شهریار و قدس اظهار داشت:به واقع توانمندی های فردی جوانان این خطه از استان تهران آنچنان عظیم،گسترده،متنوع و انبوه است که این میزان از استعداد در نیمی از استان های کشور مشاهده نمی شود.

نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:با وجود چنین ظرفیت های انسانی،متاسفانه نگاه وزارت ورزش و جوانان به غرب استان تهران، در تخصیص اعتبارات و امکانات آنچنان که باید مطلوب نیست و می طلبد عدالت و توزیع مناسب و شایسته تری در این خصوص لحاظ شود.

وی افزود:طرح ها و پروژه های متعددی در این خطه از استان تهران تعریف و کلنگ زنی شده،اما اعتبارات و بودجه لازم و مناسب برای تکمیل و راه اندازی آن اختصاص داده نشده که امیدواریم در آینده شاهد توفیقات هر چه بیشتری در این عرصه باشیم.

نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت:ضعف امکانات از جدی ترین کاستی های این مناطق و شهرستان ها محسوب می شود و همین محدودیت ها باعث شده،بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و مدال آور این خطه،به شهر تهران و استان البرز کوچ کنند.

وی افزود:شایسته نیست غرب استان تهران با ۱۰ شهر و قریب به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از ساختمانی مناسب و در شان اداره ورزش و جوانان برخوردار نباشد که این کمبودها باید با لحاظ کردن نگاهی ویژه و عادلانه از سوی وزارتخانه متبوع مرتفع شود.

محمودی شاه نشین در خاتمه یادآور شد:اخیرا جلسه ای با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار و مقرر شد نسبت به توسعه طرح های عمرانی،اقداماتی عملیاتی شود که با تحقق آن،بخشی از نیازها و الزامات مرتبط به این حوزه تامین خواهد شد.