تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی اهمیتی دوچندان یافته است
تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی اهمیتی دوچندان یافته است

شهریاریها : رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با امام جمعه ملارد، گفت: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی اهمیتی دوچندان یافته است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه ملارد، گفت: تبلیغ […]

۱۴۶۹۹۲۰شهریاریها : رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با امام جمعه ملارد، گفت: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی اهمیتی دوچندان یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه ملارد، گفت: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی اهمیتی دو چندان یافته است.

در این دیدار که با هدف تعامل و هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در طول سال جاری، انجام شد، حجت‌الاسلام حیدری و نثاری، کارشناسان فرهنگی و تبلیغ نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام جلیل زاده، در این دیدار با اشاره به اهمیت کار تبلیغی، متذکر شد: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛ چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به‌ویژه جهان اسلام است.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان ملارد نیز با بیان اینکه همه ما باید درپیشرفت هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی وتلاش کنیم، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با برقراری رابطه دو سویه میان مبلّغ و مخاطب، و از طریق عملکرد و رفتار مبلغانش توانسته نقش پررنگی در مسائل مذهبی و فرهنگی ایجاد کند.

گفتنی است، این دیدار چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری انجام شد.