تاریخ قطعی انتشار آلبوم «نگاه من» محسن یگانه مشخص شد
تاریخ قطعی انتشار آلبوم «نگاه من» محسن یگانه مشخص شد

گروه موسیقی شهریاریها : آلبوم «نگاهِ من» چهارمین اثر از «محسن یگانه» خواننده جوان موسیقی پاپ، ۲۰ اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد. «هاتف حسینی» مدیر روابط عمومی شرکت «پخش دنیای هنر» ضمن اعلام این خبر گفت: «پیش از این تاریخ ۱۶ اردیبهشت را برای توزیع سراسری این آلبوم در نظر گرفته بودیم که با […]

240x240گروه موسیقی شهریاریها : آلبوم «نگاهِ من» چهارمین اثر از «محسن یگانه» خواننده جوان موسیقی پاپ، ۲۰ اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

«هاتف حسینی» مدیر روابط عمومی شرکت «پخش دنیای هنر» ضمن اعلام این خبر گفت: «پیش از این تاریخ ۱۶ اردیبهشت را برای توزیع سراسری این آلبوم در نظر گرفته بودیم که با توجه به حجم بالای کار و تیراژ بسیار زیاد این اثر انتشار منسجم این آلبومدر تاریخ مذکور مقدور نبود. با تمام این تفاسیر این تاخیر باعث شد تا «دنیای هنر» پخش یکی دیگر از آلبوم های مطرح خود را به تعویق بیاندازد که این خود شامل هزینه هایی مضاعف برای این شرکت می باشد. با این حساب روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، آلبوم «نگاهِ من» با صدای محسن یگانه در تمام نقاط ایران قابل خرید می باشد.»

وی در ارتباط با جزییات آلبوم نیز خاطرنشان کرد: «این آلبوم به دو صورت وَلت و دیجی پک منتشر خواهد شد که برای اولین بار تیراژی بسیار گسترده برای تولید آلبوم به صورت دیجی پک در نظر گرفته شد. همچنین این آلبوم شامل ۱۳ قطعه می باشد که ترانه سرایی و آهنگسازی آن بر عهده محسن یگانه بوده است. احسان حبیبی، علی ثابت، گروه پازل و اشکان آبرون تنظیم کنندگان این آلبوم هستند که یگانه خود نیز سهم عمده ای در این بخش دارد و تنظیم ۵ قطعه را خود عهده دار است.»

شایان ذکر است که «محسن یگانه» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری، طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای آلبوم «نگاه من» به دیدار دوستدارانش می‌رود.

پیش از این آلبوم‌های نفس‌های بی‌هدف (۱۳۸۷)، رگ خواب (۱۳۸۹) و حباب (۱۳۹۱) با صدای «محسن یگانه» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

در ادامه می توانید دموی شش قطعه از آلبوم «نگاه من» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید، همچنین پیش فروش این آلبوم از طریق سایت «بییپ تونز» آغاز شده است.

+دانلود دموی آلبوم «نگاه من» و پیش خرید این اثر

 

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir