بیمارستان صحرایی در اخترباد ملارد برپا شد
بیمارستان صحرایی در اخترباد ملارد برپا شد

شهریاریها : غلامرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ارائه خدمات درمان و بهداشت به مناطق محروم و کم‌برخوردار است که تلاش می‌شود این مهم به درستی و در راستای خدمات رسانی به مردم صورت گیرد. وی ادامه داد: در این راستا و به منظور […]

13930718000366_PhotoAشهریاریها : غلامرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ارائه خدمات درمان و بهداشت به مناطق محروم و کم‌برخوردار است که تلاش می‌شود این مهم به درستی و در راستای خدمات رسانی به مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور تحقق اهداف مورد نظر بیمارستان صحرایی در دهستان اخترآباد شهرستان ملارد برپا شد تا گامی مهم در جهت ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به مردم در این منطقه باشد.

عسگری خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد، تیم بسیج جامعه پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شد و خدمات درمانی مناسبی در این بیمارستان صحرایی ارائه شد.
به گفته وی در این بیمارستان صحرایی خدمات تخصصی نظیر قلب، عروق، زنان و زایمان، ارتوپدی، چشم پزشکی، پوست، اطفال و داخلی به مراجعه کنندگان ارائه شده است.