بیش از 5 تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شد
بیش از 5 تن انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شد

شهریاریها : بخشعلی کامرانی‌ صالح ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته 5 تن و 136 کیلو انواع مواد مخدر در استان البرز کشف و ضبط شد، اظهار داشت: باندهای فعال در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر که در استان‌های دیگر کشور فعال بودند و […]

مخدرشهریاریها : بخشعلی کامرانی‌ صالح ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته 5 تن و 136 کیلو انواع مواد مخدر در استان البرز کشف و ضبط شد، اظهار داشت: باندهای فعال در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر که در استان‌های دیگر کشور فعال بودند و قصد توزیع این مقدار مواد مخدر در استان البرز را داشتند که با تلاش ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این راستا 8 هزار نفر دستگیر شدند که این افراد در حمل، توزیع و نگه‌داری مواد مخدر فعال بودند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش هفت درصدی سرقت‌های مهم در استان البرز اشاره کرد و افزود: در مجموع جرایم خشن 14 درصد کاهش و هشت درصد افزایش تشکیلات داشتیم.

کامرانی صالح ادامه داد: در موضوع برخورد با اراذل اوباش 80 نفر نیز طی هفت ماه دستگیر شدند که از این افراد سه کیلو مواد مخدر از نوع صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی استان البرز تاکید کرد: در طی این مدت همچنین کالاهای قاچاق به ارزش 19 میلیارد تومان که شامل انواع لوازم برقی، پوشاک، لوازم منزل و لوازم آرایشی و بهداشتی بود کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: با حضور روزانه در تمامی مناطق استان و به ویژه مناطق آلوده ضمن پاک‌سازی این گونه مناطق امنیت اجتماعی نیز حاصل شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه همچنین 5 هزار و 300 نفر از مزاحمین نوامیس، معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در طی هفت ماهه گذشته سه باند سارق خودرو در این استان شناسایی شدند، ادامه داد: یک باند در فردیس، یک باند در کرج و یک باند که در استان‌های مختلف کشور و از جمله البرز فعال بودند شناسایی شدند.

به گفته کامرانی صالح، اعضای اصلی این سه باند 13 نفر بودند که همگی آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از انهدام باند سارقان لوازم خودرو در این استان خبر داد و گفت: این افراد به 140 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گفته کامرانی صالح این باند هفت عضو اصلی داشت که همگی آنها دستگیر شدند.