بیست و یکمین یادواره 275 شهید ملارد برگزار شد
بیست و یکمین یادواره 275 شهید ملارد برگزار شد

شهریاریها : همزمان با آغاز ماه محرم و با حضور مسئولان کشوری و استانی، بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز همزمان با اولین روز از ماه سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ‌سردار نصیری فرمانده سپاه […]

متفرقهشهریاریها : همزمان با آغاز ماه محرم و با حضور مسئولان کشوری و استانی، بیست و یکمین یادواره شهدای شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز همزمان با اولین روز از ماه سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ‌سردار نصیری فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ملارد و جمعی از خانواده معظم شهدا، بیست و یکمین یادواره ۲۷۵ شهید شهرستان ملارد برگزار شد.

امام جمعه ملارد در این مراسم اظهار داشت: همه ساله با آغاز ماه محرم، شهرستان ملارد نیز رنگ و بوی شهادت به خود می گیرد و فضای شهر از عطر یاد و خاطره شهدا آکنده می شود که باید با غنیمت شمردن این فرصت، سبک زندگی، خلوص و  آرمانهای شهدا به نسل جوان معرفی شده و بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام حسین حسینی نوری با اشاره به واقعه کربلا و وشهادت امام حسین (ع) گفت: هدف امام حسین (ع) از این حرکت، اغمر وبه معروف و نهی از منکر بود که امروز نیز این دو مولفه اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، ‌رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر بصیرت افزایی در جامعه تاکید داشته اند که اگر این مهم مورد غفلت قرارگیرد گرفتاریهای عدیده ای برای جامعه پیش خواهد آمد.

در ادامه فرماندار ملارد تقارن یادواره شهدا با اولین روز از ماه محرم را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگفته از نهضت عاشورا  و ادامه مسیر امام حسین (ع) و یارانش بود که به موجب همین خلوص نیت نیز پیروزی باورنکردنی ملت ایران در مقابل تمام ابر قدرتهای مستکبر دنیا حاصل شد.

داود کرمی متذکر شد: اگر فرهنگ عاشورایی نبود، ‌ صف آرایی جوانان بدون سلاح و تجهیزات در مقابل  دشمن تا دندان مسلح امکان پذیر نمی شد و ملت تنهای ایران به پیروزی دست نمی یافت لذا باید این رشادتها را قدر دانسته و یاد و خاطره شهدا را برای همیشه زنده بداریم.