بودجه ۹۵ شهرداری شهریار تقدیم فرمانداری شهرستان شهریار شد
بودجه ۹۵ شهرداری شهریار تقدیم فرمانداری شهرستان شهریار شد

شهریاریها :  محمد کلهر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شهریار گفت، پس از بررسی ها و نقطه نظرات از سوی شهردار و مدیران ارشد شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر نهایتآ بودجه شهرداری شهریار در سال ۹۵ به تصویب رسید . به گزارش خبر گزار ی برنا از غرب تهران،  محمد کلهر عضو هیئت […]

شهرداریشهریاریها :  محمد کلهر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شهریار گفت، پس از بررسی ها و نقطه نظرات از سوی شهردار و مدیران ارشد شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر نهایتآ بودجه شهرداری شهریار در سال ۹۵ به تصویب رسید .

به گزارش خبر گزار ی برنا از غرب تهران،  محمد کلهر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شهریار در دویست و سی هفتمین جلسه شورای شهر با اشاره به بررسی و تصویب بودجه شهرداری شهریار در سال ۹۵، اظهار داشت : پس از بررسی ها و نقطه نظرات از سوی شهردار و مدیران ارشد شهرداری و همچنین اعضای شورای شهر نهایتآ در جلسه فوق العاده به تصویب رسید .

وی با بیان اینکه طبق قانون بودجه ۹۵ شهرداری شهریار به فرمانداری شهرستان شهریار ارسال خواهد شد خاطر نشان کرد : اگر فرمانداری نظرات و یا پیشنهاداتی را در خصوص بودجه داشته باشد به شورا اعلام خواهد شد .

عضو پارلمان شهری شهریار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرمانداری در یک بازه زمانی ۱۵ روزه فرصت دارد این بودجه را مجدداً به شورا ارسال کند تصریح کرد: شورا  بودجه را به فرمانداری ارسال و بر این عقیده هستیم که در کمتر از زمان اشاره شده این بودجه به تأیید برسد و همچنین بعد از آن از سوی شورای شهر به شهرداری جهت اجرا، ابلاغ خواهد شد .

کلهر در پایان سخنان خود در خصوص سقف این بودجه در سال ۹۵ یادآور شد : بودجه شهرداری شهریار ۲۸۳ میلیارد تومان بسته شد .