بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهریار نتیجه تلاش و همدلی بود
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در شهریار نتیجه تلاش و همدلی بود

شهریاریها : علی مهدور در اولین جلسه رسمی شورای اسلامی این شهر در سال  ۹۵ ضمن تبریک سال جدید با اشاره به مناسبت‌های هفته، سالروز شهادت شهید حاج حسینعلی کلهر را گرامی داشت و در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شهردار، معاونین، مدیران و مسئولان به‌ویژه پرسنل خدوم شهرداری شهریار در سال ۹۴ اظهار کرد: […]

مهدورشهریاریها : علی مهدور در اولین جلسه رسمی شورای اسلامی این شهر در سال  ۹۵ ضمن تبریک سال جدید با اشاره به مناسبت‌های هفته، سالروز شهادت شهید حاج حسینعلی کلهر را گرامی داشت و در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شهردار، معاونین، مدیران و مسئولان به‌ویژه پرسنل خدوم شهرداری شهریار در سال ۹۴ اظهار کرد: با توجه به رکود اقتصادی و عدم ساخت و ساز، مهم‌ترین دستاوردی که در روزهای پایان سال اتفاق افتاد محقق شدن بودجه سال ۹۴ شهرداری شهریار بود که این مهم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره‌برداری برسانیم خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی در زمینه اقتصادی داریم و برای برون‌رفت از این مشکلات باید پیام مقام معظم رهبری را به‌طور جدی الگوی کاری خود قرار دهیم و در جهت تحقق آن هم‌زبان شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از اعضای شورا که با برگزاری جلسات منظم و فشرده در روزهای پایانی سال گذشته در جهت بررسی و تصویب تعرفه عوارض و بودجه شهرداری و سازمان‌های وابسته همت کردند، ابراز کرد: امیدوارم در سال جدید با وحدت و همدلی کلیه اعضای شورای اسلامی شهر همانند سال گذشته در خدمت‌رسانی به مردم شریف و فهیم شهر شهریار تلاش کنند تا شرمنده مردم نباشیم.

وی گفت: یکی از تأکیدات شورای چهارم توجه جدی به ورودی و خروجی شهر شهریار و سیما و منظر شهری بوده است، بنابراین در این خصوص شورای شهر اصرار دارد. شهرداری در ایام نوروز اقدامات خوبی انجام داد و لازم است این حرکت‌ها تداوم داشته باشد.

مهدور در پایان با تأکید بر اینکه امیدواریم سال جاری مدیریت شهری با برنامه‌ریزی مناسب پروژه‌های نیمه‌تمام  را تکمیل کند، متذکر شد: شش ماه اول سال ایام بسیار مناسبی است، بنابراین از شهردار محترم تقاضا دارم با همت خود، رفع موانع پروژه‌های عمرانی را در دستور کار قرار دهد تا قبل از پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی باشیم.