برگزاری کلاس آموزش مهارتهای زندگی و خودآگاهی ویژه اولیاء دانش آموزان در شهرستان ملارد
برگزاری کلاس آموزش مهارتهای زندگی و خودآگاهی ویژه اولیاء دانش آموزان در شهرستان ملارد

شهریاریها : کلاس آموزش مهارتهای زندگی و خودآگاهی ویژه مادران دانش آموزان دبیرستان زنده یاد علی حاتمی با حضور کارشناس مهارتهای زندگی اداره کل بهزیستی استان تهران در شهرستان ملارد برگزار شد . به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این دوره آموزشی که با حضور بیش از ۳۰ نفر از مادران  دانش آموزان تشکیل […]

IMG_20160517_215322شهریاریها : کلاس آموزش مهارتهای زندگی و خودآگاهی ویژه مادران دانش آموزان دبیرستان زنده یاد علی حاتمی با حضور کارشناس مهارتهای زندگی اداره کل بهزیستی استان تهران در شهرستان ملارد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این دوره آموزشی که با حضور بیش از ۳۰ نفر از مادران  دانش آموزان تشکیل شد مدرس نرگس مومنی کارشناس ارشد روانشناسی ابتدا به آموزش خودآگاهی و شناخت نقاط ضعف و قوت خود ، راهکارهاو تمرینات مناسب و تکنیکهای مناسب جهت بهتر شدن رفتار در خانواده و تاثیر خود آگاهی در زندگی و رفتار جوانان و نوجوانان پرداخت و همچنین پرسش و پاسخ هایی در خصوص موضوع بحث کلاس از والدین شد که در روند آموزش تاثیر بسیار داشت .

این کارگاه آموزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آسیب به همت معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد و با همکاری عباس زمانیان کارشناس موسسه مدیران جوان برگزار گردید .