برگزاری کلاس آموزش سوانح و حوادث در شهرستان ملارد
برگزاری کلاس آموزش سوانح و حوادث در شهرستان ملارد

شهریاریها : کلاس آموزش سوانح و حوادث با حضور مسئولین مهدهای کودک و زنان سرپرست خانوار و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به همت واحد آموزش و مهدهای کودک بهزیستی کلاس آموزش سوانح و حوادث باتدریس زیبا روستایی کارشناس کودک و […]

photo_2016-07-26_11-25-01شهریاریها : کلاس آموزش سوانح و حوادث با حضور مسئولین مهدهای کودک و زنان سرپرست خانوار و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به همت واحد آموزش و مهدهای کودک بهزیستی کلاس آموزش سوانح و حوادث باتدریس زیبا روستایی کارشناس کودک و اکرم فرج الهی کارشناس مدارس در بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد .
طی این کلاس آموزشی مطالبی چون : مهمترین و بهترین روش پیشگیری از بروز سوانح و حوادث در افراد به خصوص برای کودکان ، راهکارهای مقابله صحیح با حوادث پیش آمده ، نحوه آموزش به کودکان برای دوری از خطرات و توضیح انواع سوانح و خطرات برای کودکان که مهمترین آنها سوختگی ، سقوط ، غرق شدگی و خفگی ، مسمومیت و حوادث ترافیکی می باشد آموزش داده شد و بروشورهایی در این خصوص در اختیار حاضرین قرار گرفت .