برگزاری کارگاه شناخت اعتیاد به اینترنت در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه شناخت اعتیاد به اینترنت در شهرستان ملارد

شهریاریها : دوره آموزشی اعتیاد به اینترنت و آموزش راهکارهای شناخت و درمان ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان با موضوع نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی درمدرسه شهید قدرت بیگلو شهرستان ملارد برگزار شد . به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این دوره آموزشی که با حضور بیش از ۶۰ نفر دانش آموزان دبیرستان […]

photo_2016-04-17_09-07-43شهریاریها : دوره آموزشی اعتیاد به اینترنت و آموزش راهکارهای شناخت و درمان ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان با موضوع نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی درمدرسه شهید قدرت بیگلو شهرستان ملارد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، در این دوره آموزشی که با حضور بیش از ۶۰ نفر دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید حاتم ملارد تشکیل شد مباحثی چون : مضرات استفاده بیش از حد  از انترنت و راهکارهای پیشگیری و درمان و آموزش اصول صحیح استفاده از فضای مجازی مطرح گردید .
این کارگاه آموزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آسیب به همت معاونت پیشگیری بهزیستی شهرستان ملارد و با همکاری عباس زمانیان کارشناس موسسه مدیران جوان و تدریس نرگس مومنی کارشناس روان شناسی و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان برگزار گردید .