برگزاری کارگاه تخصصی فن بیان در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه تخصصی فن بیان در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارگاه تخصصی فن بیان ویژه مخاطبین و روانشناسان در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که با حضورتعداد بیش از ۶۰ نفر از   فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های روانشناسی با تدریس دکترروانشناس مهدی حسنی  برگزار شد مطالبی چون اصول کاربردی در […]

photo_2016-07-18_10-31-14شهریاریها : کارگاه تخصصی فن بیان ویژه مخاطبین و روانشناسان در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که با حضورتعداد بیش از ۶۰ نفر از   فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های روانشناسی با تدریس دکترروانشناس مهدی حسنی  برگزار شد مطالبی چون اصول کاربردی در شیوه تدریس به مخاطبین آموزش داده شد و راه حل های مناسب اجرا و فن سخن وری در همایش ها و جلسات و همچنین نحوه ارتباط موثر برای جذب مخاطب و تکنیکهای فن بیان و زبان بده به طور تخصصی مورد بحث قرار گرفت .
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی طی دو جلسه  به همت معاونت پیشگیری شهرستان و با همکاری موسسه مدیران جوان برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.