برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در بهارستان
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در بهارستان

شهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین رفیع حبیبی از برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل خبر داد. وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل کارگاه آموزشی با حضور ۱۰۰ نفر از مسئولین شهرستان، مبلغین، مبلغات، اعضای شورای هیئات مذهبی و مربیان قرآنی برگزار می‌شود. رئیس اداره تبلیغات […]

۱۳۹۳۰۴۰۱۰۰۰۴۵۵_PhotoAشهریاریها به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین رفیع حبیبی از برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل خبر داد.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل کارگاه آموزشی با حضور ۱۰۰ نفر از مسئولین شهرستان، مبلغین، مبلغات، اعضای شورای هیئات مذهبی و مربیان قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان در مورد پدافند غیرعامل اظهار کرد: این کار اختصاص به زمان جنگ ندارد، بلکه طریقه احتیاط در همه شرایط است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا نیز فرمان همگانی پدافند غیرعامل را صادر و تأکید کردند، «پدافند غیرعامل یک اصل و مصونیت است».

سرپرست تبلیغات اسلامی بهارستان در پایان بابیان اینکه لباس و زره نیز در دوران صدر اسلام، پدافند غیرعامل بوده است، متذکر شد: در سنت رسول اکرم (ص) نیز پدافند غیرعامل وجود داشته که می‌توان به حفر و احداث خندق در مدینه برای مقابله با مشترکین در جنگ خندق اشاره کرد.