برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای عاطفی زوجین در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای عاطفی زوجین در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارگاه آموزشی مهارتهای عاطفی زوجین و رمز موفقیت در خانواده  به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی مشاوران خانواده در جهت ارائه روشهای موفقیت در خانواده در کلینیک ها در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که باحضورتعداد بیش از ۳۸ نفر […]

photo_2016-04-21_11-36-25شهریاریها : کارگاه آموزشی مهارتهای عاطفی زوجین و رمز موفقیت در خانواده  به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی مشاوران خانواده در جهت ارائه روشهای موفقیت در خانواده در کلینیک ها در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که باحضورتعداد بیش از ۳۸ نفر از   فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه در رشته های روانشناسی برگزار شد مباحثی چون : مبانی موفقیت و تکنیکهای موفقیت در خانواده ، حل مسئله و تعارض های یک خانواده و به کار گیری شیوه صحیح قدرت تصمیم گیری زوجین مطرح گردید.
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی به همت معاونت پیشگیری شهرستان و با همکاری عباس زمانیان کارشناس موسسه مدیران جوان و تدریس محسن متمکن کارشناس ارشد روانشناسی  برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.