برگزاری کارگاه آموزشی بلوغ ویژه والدین توسط اداره بهزیستی و شهرداری شهرستان ملارد‎
برگزاری کارگاه آموزشی بلوغ ویژه والدین توسط اداره بهزیستی و شهرداری شهرستان ملارد‎

شهریاریها : به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در این کارگاه آموزشی  که با حضور  وهاب اسماعیلی نژاد(معاونت پیشگیری)، ناصر نیک افشار ( معاونت توانبخشی)، کارشناسان اداره و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد تعداد بیش از 70 نفر از مددجویان و معلولین تحت پوشش و کارکنان شهرداری شهرستان ملارد شرکت داشتند. در […]

DSC05894شهریاریها : به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در این کارگاه آموزشی  که با حضور  وهاب اسماعیلی نژاد(معاونت پیشگیری)، ناصر نیک افشار ( معاونت توانبخشی)، کارشناسان اداره و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد تعداد بیش از 70 نفر از مددجویان و معلولین تحت پوشش و کارکنان شهرداری شهرستان ملارد شرکت داشتند.
در این کارگاه مباحثی چون:  مراحل بلوغ ، تغییرات بلوغ، عوامل موثر در ارتباط بهتر والدین با فرزندان نوجوان، چگونگی برقراری ارتباط با نوجوانان و …. مطرح گردید و در پایان  به همراه بازیهای آموزشی به سوالات والدین شرکت کننده در خصوص فرزندانشان توسط مدرس پاسخ داده شد.
شایان ذکر است این دوره آموزشی به همت معاونت پیشگیری و باشگاه مثبت  (HIV+) و همکاری اداره روابط عمومی  شهرداری شهرستان ملارد و با تدریس آیدا رمضانی (کارشناس ارشد مشاوره و راهنمایی )  برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو گردید.