برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد
برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملارد

شهریاریها : همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اداره بهزیستی شهرستان ملارد نمایشگاهی به همین عنوان در مرسه حضرت صدیقه (س)  برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه به همین مناسبت با حضور بهمن خطیبی فرماندار مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی مجتبی […]

photo_2016-06-22_10-27-20شهریاریها : همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اداره بهزیستی شهرستان ملارد نمایشگاهی به همین عنوان در مرسه حضرت صدیقه (س)  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه به همین مناسبت با حضور بهمن خطیبی فرماندار مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و تعداد دیگر از مسئولین افتتاح گردید ادارات مختلف به ارائه خدماتی در جهت پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر برگزار شد .
از جمله این خدمات ارائه CD  های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، کتاب های روانشناسی، بروشور ایدز، فرم اشتغال بهبود یافتگان و …. و همچنین حضور کارشناسان و مشاوران اداره بهزیستی و موسسه رایا سلامت محور (باشگاه مثبت) جهت راهنمایی به بازدیدکنندگان بود.
شایان ذکر است اداراتی چون : شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد، ستاد مبارزه با مواد مخدر، انجمن معتادین گمنام و … نیز با انجام خدماتی چون : کنترل فشار خون رایگان، نمایش و توضیح پکیج های آموزشی مواد مخدر و تجهیزات آن در این نمایشگاه حضور داشتند.