برگزاری مسابقه نقاشی ویژه ماه رمضان در شهرستان ملارد
برگزاری مسابقه نقاشی ویژه ماه رمضان در شهرستان ملارد

شهریاریها : به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه نقاشی بین کودکان مهدهای کودک سطح شهرستان با حضور کارشناس امور مهدهای کودک بهزیستی ، مسئولین و مربیان و کودکان مهدها در محل مهدکودک دنیای قصه برگزار شد . به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد […]

photo_2016-06-11_11-48-49شهریاریها : به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه نقاشی بین کودکان مهدهای کودک سطح شهرستان با حضور کارشناس امور مهدهای کودک بهزیستی ، مسئولین و مربیان و کودکان مهدها در محل مهدکودک دنیای قصه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ملارد مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و مربی کودکان در خصوص ماه مبارک رمضان و فضایل این ماه به کودکان توضیحاتی را داد و کودکان با سوالات پی در پی خود و اجرای سرود  در خصوص نماز از مراسم به خوبی استقبال کردند و سپس با شور و اشتیاق آنها مسابقه نقاشی بین کودکان کلیه مهدهای سطح شهرستان در محل مهد کودک دنیای قصه برگزار شد .
شایان ذکر است مسابقه به همت واحد مهدهای کودک بهزیستی شهرستان ملارد و با هدف آشنا کردن کودکان با ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و مفرح برگزار شد.