برگزاری مسابقات پرورش اندام و پاورلیفتیگ شهرستان شهریار به مناسبت دهه فجر
برگزاری مسابقات پرورش اندام و پاورلیفتیگ شهرستان شهریار به مناسبت دهه فجر

شهریاریها :فرهاد عزیزی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شهریار از برگزاری مسابقات پرورش اندام ، فیزیک و بادی کلاسیک به مناسبت دهه فجر خبر داد.  پرورش اندام یکی از رشته های پر مخاطب شهرستان شهریار است که علاقه مندان متعددی را به خود جذب کرده و جوانان زیادی در این رشته ورزشی فعالیت […]

شهریاریها :فرهاد عزیزی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شهریار از برگزاری مسابقات پرورش اندام ، فیزیک و بادی کلاسیک به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 پرورش اندام یکی از رشته های پر مخاطب شهرستان شهریار است که علاقه مندان متعددی را به خود جذب کرده و جوانان زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.
فرهاد عزیزی با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان شهریار به منظور فراهم کردن شرایطی که ورزشکاران این رشته بتوانند در آنجا خودشان را محک زده و وضعیت پیشرفتشان را با دیگر ورزشکاران مقایسه کنند در مقاطع مختلف سال مسابقات متعددی برگزار می کند از برگزاری مسابقات پاورلیفتیگ و پرورش اندام به مناسبت دهه فجر خبر داد.
رئیس هیات پرورش اندام شهرستان شهریار، اظهارکرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در نظر داریم یک دوره مسابقات پاورلیفتیگ و پنجمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک در سطح شهرستان شهریار برگزار کنیم.
وی ادامه داد: پرورش اندام و بادی کلاسیک و فیزیک روز پنجشنبه و جمعه (۶ بهمن ) ومسابقات پاورلیفتیگ روز جمعه( ۱۳ بهمن) برگزار می‌شود.
فرهاد عزیزی در ادامه افزود: این مسابقات در سالن ایثار و با همکاری اداره ورزش و جوانان،شورا و شهرداری شهر اندیشه برگزار و جوایز ارزنده برای قهرمانان در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که در این مراسم از قهرمانان و مدال آوران جهانی و آسیای این رشته در شهرستان شهریار تقدیر به عمل می آید.