برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در اصیل آباد
برگزاری مسابقات تیراندازی بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در اصیل آباد

شهریاریها : به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه تفنگ بادی مخصوص بانوان در اصیل آباد شهریار برگزار گردید. به گزارش روابط اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار اولین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در روز جمعه ۲۳ بهمن با حضور پرشور ۵۰ نفر از بانوان اصیل آبادی و […]

-۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰DSC00802شهریاریها : به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه تفنگ بادی مخصوص بانوان در اصیل آباد شهریار برگزار گردید.

به گزارش روابط اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار اولین دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در روز جمعه ۲۳ بهمن با حضور پرشور ۵۰ نفر از بانوان اصیل آبادی و با نظارت خانم تاسمه مسئول هئیت روستایی و بازی های بومی محلی و خانمها یاراحمدی و موسی خانی مسئول ورزش بانوان اصیل آباد در رده سنی نونهالان،نوجوان و بزرگسالان در مسجد جامع برگزار شد که به نفرات برتر هر رده مدال و حکم قهرمانی اهداء شد.

حسن توکلی مسئول برگزاری این مسابقات ضمن تشکر و قدردانی از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ،افزود به قید قرعه به تعدادی از عزیزان شرکت کننده و همراهانشان بلیط سفرهای زیارتی اهدا گردید.